onsdag den 9. maj 2012

Av, min ryg!

Hvor er det typisk. Jeg har netop fået lov til at løbe igen, og så opstår der nye udfordringer. I lørdags kunne jeg næsten ikke rejse mig fra sengen pga ondt i ryggen/nakken. Det er en af de 'bivirkninger', amningen- og nok især natamningen- giver. Alligevel valgte jeg at forsøge mig med en løbetur søndag. Men jeg måtte opgive efter 200 meter , da det jog i hele ryggen hver gang jeg tog et skridt. Øv! Mandag havde jeg løbeaftale med en fra min mødregruppe. Jeg mødte op med rygsmerter, men løb alligevel 5 km. Dog i langsomt tempo (32 min). Den første km gjorde rigtig ondt, men så var det som om, at det løsnede op. Men det blev aldrig rigtig rart at løbe. Bagefter lavede vi diverse øvelser for ryggen. Der hjalp lidt. Men desværre har jeg stadig ondt i nakken/ryggen, så nu er varmepuden taget i brug.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar