torsdag den 31. maj 2012

En stor mundfuld

Hjælp! Om 1,5 uge skal jeg deltage i et 12 timers stafetløb sammen med 5 andre fra mit arbejde. Normalt ville det ikke være noget, som jeg ville frygte, men min form er slet ikke til det! Jeg tilmeldte mig mens jeg var gravid, da jeg stadig løb en del. Men jeg glemte lige at tage højde for 8 ugers kejsersnitpause plus diverse løbestartsproblemer som fx pauser pga hold i ryggen. Fakta er, at jeg pt kun har løbet 6 km uden pause. Hurtig hovedregning siger, at jeg burde løbe omkring 20 km på 2 timer med mit nuværende tempo. Det er nok lidt ambitiøst. Heldigvis er der mulighed for pauser undervejs, men mine ben bliver nok trætte alligevel. Mange mener, at jeg skal melde fra. Det synes jeg bare er rigtig dårlig stil. Så vil jeg hellere bidrage med det jeg kan, og så håbe på, at de andre måske har mod på lidt flere runder. Løbet foregår næsten i min baghave, så måske får jeg lidt hjemmebanefordel. Planen er at løbe hver anden dag frem til torsdag i næste uge. I går blev det til 6 km med en enkelt rødt lys pause. Tid 35:59. Jeg fik lidt ondt i ryggen efter 4 km, så slappede af de sidste 2 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar