tirsdag den 17. juli 2012

Nyt Stella McCartney løbetøj

I går var jeg på udsalg i København. Et af mine mål var at finde er par gule løbebukser fra Adidas by Stella McCartney. Jeg prøvede dem i Berlin for 14 dage siden, og måtte bare eje dem. Desværre var de der kun i large, og de var lidt for store. Så da jeg kom hjem gik jeg på jagt på nettet. Men alle steder (også udlandet) var de udsolgt i medium. Derfor lagde jeg vejen forbi Sportsman på strøget, da de plejer at have lidt af Stella McCartney kollektionen. Jeg havde min datter med i barnevogn og selvfølgelig havde de placeret alt fra kollektionen på 1.sal og der var ingen elevator. Jeg fik heldigvis lov til at tage barnevognen med på rulletrappen. Jeg har en kombivogn fra Bugaboo, så den fylder ikke så meget, så det var ikke en helt umulig opgave. Da jeg når frem til kollektionen kunne jeg hurtigt se, at der hang en del gule løbebukser. Og heldigvis var de der også i medium med 30 % rabat. Jeg prøvede dem, og de var perfekte. Derefter kiggede jeg lige på kollektionen en ekstra gang. Mit blik faldt hurtigt på nogle shorts, en løbetop og en vest. Efter en tur til i prøverummet måtte jeg blot erkende, at jeg var nødt til at finde den store pengepung frem. For jeg måtte bare eje det hele. Så jeg overbeviste mig selv om, at jeg havde fortjent det, fordi jeg ikke havde shoppet så meget i min graviditet, og med rabatten fik jeg løbevesten med 'gratis'. Så sådan gik det til, at jeg kom hjem med et par gule 3/4 løbebukser, et par orange shorts, et par sorte shorts, en gul løbetop og en pink vest med masser af dejlige lommer. Og det bedste af det hele er, at det kan kombineres til mange forskellige løbeoutfits.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar