tirsdag den 15. maj 2012

Gå aldrig ned på udstyret


adidas By Stella McCartney er et af mine favorit løbemærker. Desværre er det ofte svært at finde eller dyrt at købe i Danmark. Men så er det godt, at der ikke er så langt til London, hvor der er en fantastisk butik.
En af de fantatiske ting ved at løbe er, at man altid kan finde noget nyt løbeudstyr, som man bare må eje. Selv om jeg efterhånden har fået anskaffet mig en pæn samling løbe t-shirts og tights, så kan man altid bruge lidt mere. Mit absolut favoritløbemærke er adidas By Stella McCartney. Jeg elsker det feminime touch som tøjet har, og så er mærket ikke så udbredt i Danmark, så du er næsten sikker på, at du ikke mødet andre i det samme outfit. Jeg har efterhånden en del løbetøj derfra. Det meste har jeg købt i London, hvor Adidas har en stor butik på Oxford Street.

For tiden er jeg helt forelsket i deres gule løbekollektion som jeg synes vil være helt perfekt til sommerløbeturene. Se hele løbekollektionen fra adidas By Stella McCartney
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar