tirsdag den 22. maj 2012

Løbepause igen

Den sidste uge har været noget af en nedtur rent løbemæssigt. Efter min fantastiske tur sidste mandag, var jeg ellers super optimistisk, men onsdag endte jeg med et hold i ryggen efter at have løftet min datter. Jeg har aldrig haft hold i ryggen før, men hold nu op, hvor gør det ondt, og hvor er det svært at passe to små børn, når man dårligt kan rejse sig eller gå. Efter et par dage med masser af rygtræning (har brugt de her øvelser http://www.mckenzie.dk/Patient-Information/Behandl-dig-selv/) og pinex(skal jo passe på, hvad man spiser, når man ammer) hoppede jeg optimistisk i løbetøjet i går. Planen var at lunte en lille tur. Men desværre blev det kun til 200 meter, før jeg måtte erkende, at det var jeg ikke klar til. Nu har jeg så booket tid til massage fredag. Det håber jeg virkelig hjælper. Planen er fortsat at deltage i 12 timers stafet 9. juni, så jeg har virkelig brug for, at min ryg snart er løbeklar igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar